דלג לתוכן

פנטון השנה לשנת 2021 - צהוב + אפור

אחד הדברים שלמדנו אחרי אחת השנים הקשות ביותר- 2020 זה שתמיד טוב לחגוג, להעריך וליהנות מהדברים הקטנים! 2020 היתה שנה של גילוי כוחות השרדות והתאוששות חדשים, הכרת תודה, אמונה ותקווה. במבט לעתיד ולשנים הבאות צבעי הפנטון של שנת 2021 - ״אפור אולטימטיבי״ (Ultimate Gray - 17-5104) ו״צהוב מאיר״ (Illuminating - 13-0647) שנבחרו בדיוק מאותן סיבות שהזכרנו. ״הם מציגים את כושר ההתאוששות, אופטימיות וחיוביות שאנו צריכים, שעה שאנו מאתחלים, מחדשים, מדמיינים וממציאים את עצמנו מחדש״ (לורי פרסמן - סגן נשיא מכון פנטון)

אם אתם תוהים כיצד לשלב את שני הצבעים האלה בחיי היומיום שלכם, הנה כמה מההצעות שלנו:

Ultimate Gray

"האפור האולטימטיבי" מחובר לאלמנטים בטבע, כמו אבנים וחימר. הוא מסמל סולידיות ואמינות אשר מספקות בסיס שניתן להישען עליו, בדיוק כמו המוצרים הבאים:

קולקציית אר-גו! אפור חום

גימור מזוגג וגימור ללא זיגוג לא רק מדגיש את יופיים של ניגודי הצבעים שנוצרים אלא גם יוצר אחיזה נוחה ארגונומית יותר ויציבה בנוסף לתחושה נעימה וביתית.

לוברמיקס סטון מארז 4 יח׳ סט הגשה

קולקציית ה- Stone קיבלה את ההשראה שלה מהמבנה הקריסטלי ואת הצבעוניות והחוזק הפיזי שלה מסלע הגרניט. בעקבות התהליך שנעשה בעבודת יד, כל כלי מקבל מראה ייחודי בפני עצמו. הכלים בקולקציית ה- Stone נוצרו מסוגי פורצלן שונים ובשל כך הם חזקים ועמידים ביותר. בזכות כל המאפיינים הללו הקולקציה הזו לא רק בעלת אסתטיקה מושלמת, אלא גם אמינה, עמידה ופרקטית לשימוש יומיומי.

 קולקצית Brewers

שלושת העיצובים של הספלי טעימת קפה הם השותפים המקצועיים המלווים שלך כמומחה לקפה! גאים להציג שלושה עיצובים שונים של ספלים, המאפשרים לך בקלות לטעום ולהבחין במקצועיות בין והתווים השונים של הקפה. העיצוב בעל המפתח הרחב של ספלי הטעימה ״sweet" ו- ״floral" מאפשרים להריח את הניחוח הארומטי פרחוני של הקפה, בעוד העיצוב בעל המפתח הצר יותר של ספל הטעימה ״nutty" מעניק  לך אפקט עיבוי לטעמים ולכידת הארומה. הכד מתאים לרוב הדריפרים בעולם ומכיל כמות של שני ספלים, מאפשר הנאה כפולה.

 קולקציית אג

זכייה באליפות העולם לאמנות הלאטה הרשמית, קולקציית ה- Egg זכתה להיות מותג הדגל של LOVERAMICS ומתוך היותה כזו פופולארית ונחשקת אין צורך להרבות במילים עליה. החל מעיצוב ארגונומי לאסתטיקה ואיזון פרקטי, עד לבסיס מעוגל להתפתחות טעמים מקסימאלית. מותג הדגל שלנו- קולקציית Egg הוא בעצם ספל הקפה האידיאלי מכל הבחינות שכל אחד צריך בבית.

לוברמיקס אג ספל לאטה 300 מ"ל עם צלוחית (צבעי קדרות) - גרניט

 

Illuminating

"Illuminating”  - כשאנו מסתכלים על הגוון הזה הוא מזכיר לנו שמש קורנת, הרגשה חיובית ואושר באופן כללי. הגוון הצהוב בוהק ומעורר שמחה ורעננות, כך גם בכלים הייחודיים שלנו בגוון נורית צהובה מספקים את אותה תחושה נעימה של חום קורן וחיוביות. בשילוב עם העיצוב והנוחות המנצחים של קולקציית Egg מעניקים לך תחושה פשוט נעימה.

לוברמיקס אג ספל לאטה 300 מ"ל עם צלוחית (צבעי קדרות) - צהוב חמאה

לוברמיקס אג ספל לאטה 300 מ"ל עם צלוחית - צהוב

עקוב אחר לוברמיקס:  FACEBOOK  /  INSTAGRAM  

תייג #Loveramics ושתף את הסיפור שלך.