המדריך המלא לסידור השולחן

בואו איתנו לטיול קצר אל מאחורי הקלעים
יש כמה קווים מנחים שהלכו איתנו לכל אורך תהליך התכנון והעיצוב, והם משותפים לכל הסדרות:
עמידות * עיצוב על-זמני * פרקטיות * מגוון צבעים וגדלים 
הכלים של Loveramics: עמידים יותר מפורצלן, ומעוצבים ביופי על-זמני
 
כשכל ארוחה, קפה ועוגה או נשנוש קטן מרגישים כמו יציאה למסעדה, והכלים מחזיקים שנים רבות, נעלמת תחושת הדחיפות להחליפם. וכך אתם מצמצמים את טביעת הרגל האקולוגית שלכם על הסביבה, וגם מרגישים חיבור עמוק לבית ולמטבח שיצרתם. 
ceramics firing temperature, vitrification and porcelain stoneware
כל הכלים של לוברמיקס מזוגגים בטמפרטורות גבוהות המעניקות להם עמידות בתנאי מסעדה לאורך זמן.

בכל סדרה תמצאו צלחות וקערות במספר גדלים וצבעים שונים שיש ביניהם הרמוניה.
המחשבה מאחורי מגוון הגדלים והצבעים היא חופש. החופש שלכם ליצירתיות בלתי מוגבלת לעיצוב החלל שבו תגישו את הארוחות - לעצמכם או לאורחים. 

בעיצוב הסדרות לקחנו בחשבון גם את הצורך להגיש מנות בגדלים שונים ועדיין לשמור על תצוגה מחמיאה כשאתם מחליטים איך תראה המנה, אתם משפיעים על החוויה כולה. 

ועכשיו - לסדרות!

loveramics tableware collection shapes, designs, functions

 Stone, Tapas, Studio, Er-go! הן החופש שלכם ליצירתיות בלתי מוגבלת

 ארבע סדרות, ארבע פילוסופיות עיצוב

סדרת Er-go!

המחשבה מאחורי עיצוב סדרת Er-go! היא פונקציונליות יומיומית. כזו שהופכת את הכלים למתאימים הן לבילוי במסעדה, והן לסעודות ביתיות. 

בסדרה תמצאו צלחות שטוחות עם שוליים צרים ושטח גדול להצבת המנה. השוליים הצרים משווים לכלים מראה לא מתאמץ, ומאפשרים אחיזה נוחה. לצלחות מצטרפות קערות בגדלים שונים שגם להן שוליים דומים. 

בשנת 2023, שדרגנו את כלי סדרת Er-go! בכך שהוספנו להם זיגוג "חול" מט ניטרלי, ששיפר מאוד את עמידותם בפני סימני מתכת הסכו"ם, ויצר מרקם המדמה באלגנטיות אבן טבעית.

Er-go! Matte Sand

Er-go! Rose

Er-go! Cobalt

Er-go! Taupe 

loveramics ergo

שוליים צרים לאחיזה נוחה, זיגוג "חול" מט לעמידות בפני מתכת הסכו"ם ועוד. Er-go!

סדרת Studio

לסדרת Studio קו עיצובי נקי, מודרני ונטול שוליים, אך עם מראה מהפנט שהשגנו בטכניקת "זיגוג תגובתי"; שריפה בכבשן שמעניקה גימור ייחודי לכל כלי וכלי. 

צלחות המרק בסדרה זו פופולריות במיוחד, בזכות הפרופורציות הנהדרות שלהן שמאפשרות השארת רקע נהדר למנה המוגשת.

ואילו בצלחות המנה העיקרית אתם קובעים את גודל המנות, הודות לעיצוב נטול השוליים שהופך את השטח להצבת המנה לגדול ביותר, בהשוואה לצלחות בגודל זהה עם שוליים.  

ומילה נוספת על העיצוב:
הסגנון הפשוט והמודרני של סדרת Studio, עם האפקט המשחקי שמספק הזיגוג, מושלמים להגשת מנה מרשימה שמעוררת עניין רב בקרב הסועדים.

Studio Dark Matte Green

Studio Celadon Blue

Studio Tenmoku

loveramics studio

טכניקת שריפה בכבשן שמעניקה גימור ייחודי לכל כלי וכלי. Studio

סדרת Stone

סדרת Stone מציעה אפשרויות מגוונות לתצוגה נהדרת של מנות.
לצלחות בסדרה זו מראה שטוח, עם שוליים מורמים בזווית שיוצרת מראה “נפתח מעט”. זהו רקע שגורם לאוכל להיראות טוב גם במציאות וגם בתמונות, כך שכל הגשה הופכת לתמונה אינסטגרמית מעוררת תיאבון.

הקערות כוללות שטח אכילה שטוח יותר, בהשוואה לכל הסדרות האחרות שלנו.
יש להן מראה חרוטי, שמאפשר עריכה מחמיאה שלהן כאשר הן מוצבות אחת על השניה, ובסיס קטן לאחיזה טובה יותר שמקל על ההגשה והאיסוף שלהן בארוחות מרובות משתתפים.

Stone Bauhaus Green

Stone Granite

כל הגשה הופכת לתמונה אינסטגרמית מעוררת תיאבון. Stone

סדרת Tapas

דמיינו את עצמכם יושבים במסעדה קטנה ומוקפדת בברצלונה, שמציעה מגוון גדול של מנות מפתיעות לחלוקה בין הסועדים. האווירה היא כזו של מסעדת שף שמספקת בילוי לילי יוצא דופן, אך גם כזו של בר קטן עם בירות בוטיק, קוקטיילים נהדרים ואוכל פנומנלי. 

בסדרת Tapas, הכלים מעוצבים כך שיתפסו פחות מקום על השולחן ויאפשרו הגשה של מקסימום מנות. הקערות מעוצבות בקו נקי עם דפנות ישרות שמאפשרות תכולה גדולה יותר, והקערות האובליות מתאימות במיוחד להגשה של מאפים אישיים ומטבלים. לכלים עמידות בטמפרטורות גבוהות שמאפשרת אפייה בתנור או שריפה בברנר רגע לפני ההגשה.

המבנה השטוח של הצלחות והקערות מאפשר לערום אותן זו על גבי זו ולחסוך במקום, וכן לאחוז בהן בקלות. המראה הסופר שטוח של צלחות ההגשה מחמיא מאד למנות הטעימה המוגשת עליהן.

Tapas Dark Green & Light Green

loveramics tapas pottery ceramics

tapas loveramics

נערמות אחת על השניה לחיסכון במקום, ומעניקות חוויה במסעדת שף. Tapas