Flea Market - צאו איתנו לטיול מרתק בשוק הפשפשים האירופאי

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ואפשר לראות את זה כשמסתכלים מקרוב על הפריטים העתיקים שהיוו את ההשראה לקולקציית Flea Market החדשה של Loveramics. צאו איתנו לטיול קצר, צבעוני ומסקרן בשווקי הפשפשים של אירופה הקלאסית. התמסרו לצלילי האנשים, לצבעים של הבדים, לבריזה העדינה ולריחות התבלינים ותנו לאווירת השוק למשוך אתכם פנימה. אנחנו מבטיחים שלא תרצו לצאת.

שווקי הפשפשים של אירופה הם מרחב חלומי וקרקע אינסופית לדמיון וליצירתיות, ומהווים השראה לסופרים ואמנים רבים שמגיעים אליהם. במקור, שווקי הפשפשים קיבלו את שמם בזכות הבדים והאריגים שורצי הפשפשים שנמכרו בהם בימים עברו. הפשפשים (כך אנו מקווים) כבר אינם, אך השם שרד עד היום ועדיין מסעיר את הדמיון ומעורר ציפייה ועניין. עם השנים השם "שוק פשפשים" הפך דווקא למילה נרדפת לשוק אותנטי הידוע באיכות, הטריות והייחודיות של המוצרים והתוצרות הנמצאים בו.

כל מי שטייל בשלב כזה או אחר בחייו באירופה כנראה שילב בטיול גם ביקור בשוק פשפשים מקומי. ברגע שנכנסים אל השוק, קשה להתעלם מהריחות והצבעים שמיד מכניסים כל אחד ואחת לאווירה המקומית, לא חשוב מאיפה הגיעו.עבור כל מאסטר של אירוח, זו אווירה שמיד מעלה רעיונות לראש, של מתכונים חדשים ודרכים חדשות בהן נוכל לפנק את המשפחה או להדהים את החברים שבאים לבוהוריים בשבת.

צעקות הרוכלים, המגוון ובעיקר - אלמנט ההפתעה. איזה פריט מעניין וייחודי נמצא? איזה דוכן נפגוש? היופי בשוק הפשפשים נמצא בחוסר הידיעה, ובכל ביקור, גם בשוק שביקרנו בו אינספור פעמים, צפוי לחכות לנו משהו חדש ומעניין.

נתחיל ללכת ובדרך נחלוף על פני חלונות הראווה הצבעוניים והדוכנים הקטנים שמוכרים פריטי אומנות קונספטואלית, חפצי נוי נדירים, בגדים מעוצבים בעבודת יד, כלי בית מהתקופה הקולוניאלית, תקליטי וינטג' וחפצים משומשים. כל אחד מהמוכרים מנסה ללכוד את תשומת ליבנו לכיוון הסחורה שלו, אבל אנחנו ממשיכים ללכת.

פתאום משהו תופס את העין.

שם בפינה עומד דוכן של כלי חרסינה מגוונים ומעוטרים.

כשאנחנו מתקרבים אליו אנחנו מגלים עולם ומלואו, אי של שקט בתוך המולת השוק. אינספור פריטים קטנים ויפהפיים מסודרים אחד ליד השני. כלים קטנים וגדולים, חרסינות דקות ועדינות לצד כלי חרס כבדים, בעיצוב נקי או מאויר, אף אחד מהם לא דומה לשני. אם הם יכלו לדבר, כל אחד מהם היה מספר את הסיפור הייחודי שלו.

המוכר המבוגר מביט אלינו בחיוך, כאילו קורא לנו את המחשבות. הוא מצביע במבטו לשולחן נוסף  של כלי בית - האזור המושלם לחסידי העיצוב והאירוח, אלו שתמיד מקפידים לאבזר בטוב טעם את כל פינות הבית, ויודעים איך להפוך כל חוויית אירוח לבלתי נשכחת.

אם גם אתם כאלו, הלב שלכם יפעם חזק מול אוסף האוצרות הנדירים האלו: מדפים עמוסים כלי הגשה, צלחות וקערות מיוחדות שעוצבו בטכניקות מסורתיות, עיטורים מהמאה שעברה עם הדפסים עכשוויים, וינטג' מודרני שנראה כאילו הוא חזה את העתיד. כל הדברים הקטנים שהופכים בראנצ' ספונטני לאירוע שיקי.

אומרים שההשראה קיימת בכל מקום אליו אנחנו מגיעים, ושהחוכמה היא להסתכל סביב ולדעת לקבל אותה, וזה נכון - לפעמים פריט קטן אחד, כמו קערת חרסינה נדירה או כלי הגשה מעוטר, יכול להפוך את ארוחת החג המשפחתית או את המפגש עם החברים הטובים והיקרים לליבכם, לחוויה שהם לא ישכחו.

קולקציית Flea Market - חווית שוק הפשפשים אצלכם בבית

כשיצרנו את קולקציית Flea market, אוסף שכולו מפגש נדיר בין חדשנות למסורתיות, חווית שוק הפשפשים היא הקו המנחה שהוביל אותנו. הקולקציה מורכבת מ-13 צלחות וקערות אשר נבחרו בקפידה רבה בהשראת טיולים בשוקי הפשפשים המסקרנים של אירופה.

בקולקציה הזו הגדרנו מחדש את הסגנונות והעיצובים האהובים של פריטים שונים ממבחר הקולקציות של Loveramics, שילבנו אותם עם צורות דקורטיביות, צבעי וינטג' ועיטורי זהב, ויצרנו את האוסף החדש הזה, שייקח אתכם למסע מעורר השראה. 

הקולקציה נועדה במיוחד לאלו שאוהבים להעניק חוויית אירוח יוצאת דופן, בוטיקית ומפנקת, פשוטה אבל גם יוקרתית, שתגרום לכולם להגיד "וואו!"

ואם אתם יצירתיים ונועזים במיוחד, לכו על שיטת mix and match, ערבבו והתאימו לכם פריטים בדוגמאות וצורות שונות, מזגו בין הדפסים וצבעים, ותרגישו שאתם ממש עכשיו שם בשווקים, מחפשים אחר האוצר הפרטי שלכם.

למעבר לקולקצייה לחצו כאן >>