דלג לתוכן

מהם צבעי קדרות (Potters Colours)?

את קולקציית ספלי ה-egg שלנו אתם בטח כבר מכירים, אז לא נרחיב לגבי כמה שהם מדהימים… אבל מה לגבי צבעי הקדרות החדשים והמרהיבים בקולקציה?

את הקולקציה egg בצבעי קדרות השקנו במקור בבודפשט בשנת 2017. מאז, גרניט, קרמל ואבק שריפה טבעו את חותמם המשמעותי אצל מומחי הקפה הגדולים. אנו שומעים ומבינים את הביקוש הרב לגוונים נוספים מסדרת צבעי קדרות ועמדנו במשימה.

המראה הייחודי של צבעי הקדרות כעקרון נוצר משילוב בין 2 סוגי גלאזורות או במונחי חרסינה אנו קוראים להם ריאקציות בין גלאזורות. הקסם והריאקציה נוצרים ב- klin תנור שריפה מיוחד בטמפ׳ של- 1300 מעלות צלזיוס! היוצר סוגים שונים של מראה קריסטלי,  זיגוג מיוחד ומגוון רחב של צבעוניות וגוונים מיוחדים.

בעקבות העובדה שלסוגי גלאזורה שונים מאפיינים שונים המשפיעים על התוצאה הסופית, כגון: זרימה של הגוון, טמפרטורת התכה וצבעונית שונה, ערבוב בין 2 סוגים יוצרת תוצאות מרהיבות ובלתי צפויות, ומכניסים את האלמנט האקסטרא הזה שמעניק לספלים נראות ייחודית ומרגשת.

מאחר וכל המוצרים שלנו עוברים טבילה ידנית, נוצר גיוון ושוני עדין בין כל פריט ופריט המעניק לו את התחושה הייחודית שאין שני לו. החל מכל לוק של מראה גבישי, כתמיות נקודתית נוצצת, מראה השכבות וזרימת הצבע.
אנו גאים במראה האומנותי המרהיב שאנו מציעים ומקבלים עליו שבחים רבים.

אנו מביעים כבוד רב למסורת ולכדרים שהמציאו את הטכניקה הזו רבת השנים ע״י ייצור קולקציית הצבעים הייחודית הזו והענקנו לה את השם- צבעי קדרות. 

עקוב אחר לוברמיקס:  FACEBOOK  /  INSTAGRAM  

תייג #Loveramics ושתף את הסיפור שלך.